Układ napędowy działa płynnie i reaguje bardzo dynamicznie. Skrzynia biegów z przełożeniem bezpośrednim pozwala kierowcy doskonale wyczuć i kontrolować auto.
Z przodu jest bardzo dużo miejsca, mimo że fotele są spore. Z podłokietnika między fotelami skorzysta raczej tylko jedna osoba, ale to nie ujmuje komfortu podróżowania. Ponadto panel boczny jest na tyle wąski, że i kierowca i pasażer mają swobodę ruchu.
Z tyłu natomiast są wygodne i głębokie fotele Magic Seats. Spokojnie umieścimy w nich fotelik samochodowy, pozostawiając sporo miejsca dla jadących z przodu. Co ważne, dostęp do wnętrza auta jest bardzo wygodny, co docenimy właśnie montując fotelik dla dziecka.
Fotele Magic Seats można złożyć do góry, tworząc wysoką pionową przestrzeń, złożyć na płasko w podłogę, oraz dodatkowo podzielić w proporcjach 60:40.
Gabaryty wnętrza to największy atut Jazza. Pojemność bagażnika (przy rozłożonych tylnych fotelach) liczy od 298 do 1205 litrów (tylne fotele złożone, załadunek po dach).
Technologia hybrydowa zastosowana w Jazzie zapewnia płynną i dynamiczną jazdę. Elektryczny silnik współpracuje z 1,5-litowym silnikiem benzynowym wyposażonym w układ i-MMD (intelligent-Multi Mode Drive), akumulatorem litowo-jonowym i skrzynią biegów o stałym przełożeniu. Na podstawie informacji uzyskanych od kierowcy system będzie przełączał się pomiędzy trzema trybami (elektrycznym, hybrydowym, spalinowym) w celu uzyskania optymalnej wydajności. Jazz e:HEV przyspiesza do setki w 9,5 sekundy, a maksymalnie pojedzie 175 km/h. Spalanie w mieście nie przekroczy 5 l/100 km, ale reale do osiągnięcia są także okolice 4 litrów.
Tryb elektryczny załączany jest zwykle podczas przyspieszania z postoju i spokojnej jazdy z małą prędkością. W trybie napędu hybrydowego silniki benzynowy i elektryczny działają wspólnie; tryb załączany jest np. podczas przyspieszania w trakcie jazdy albo wyprzedzania. Z kolei tryb spalinowy załączany jest podczas długiej jazdy z większymi prędkościami.