Gama nadwozi Renault Mastera jest bardzo zróżnicowana i obejmuje wiele specyficznych wersji, dostosowanych do rozmaitych potrzeb: skrzynie z opuszczanymi burtami, wywrotki (w tym wersja Ultra-Light), kontenery fabryczne. Te zabudowy są wariantami opracowanymi pod klucz przez Renault, przy zachowaniu tych samych terminów wykonania i dostaw jak dla wersji standardowych.

Master oferuje wiele elementów wyposażenia montowanych fabrycznie, na przykład drewniane panele ochronne strefy ładunkowej. Jest też świetnie przystosowany pod zabudowę dzięki wielu wersjom podwozi (z pojedynczą lub podwójną kabiną, z pojedynczymi lub bliźniaczymi kołami) lub platform z kabiną. Renault Master może również zostać zabudowane przez sieć certyfikowanych firm nadwoziowych w Polsce, spełniających najwyższe standardy jakości i obsługi.

Renault Master to ekspert ds. wspierania biznesu. Wyznacza standardy dla samochodów użytkowych – dostępny jest w ponad 250 wersjach. Dzięki temu spełnia oczekiwania każdego użytkownika, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Bogata oferta obejmuje różne długości i wysokości, wersje z przednim, tylnym napędem oraz 4×4, furgony, furgony brygadowe, platformy, podwozia z kabiną, wersje skrzyniowe, wywrotki i kontenery. Przód samochodu doskonale podkreśla osobowość użytkownika, co można wyrazić jednym słowem: moc.

Stylistyka Renault Master oddaje osobowość jego użytkowników. Pionowo umieszczona chromowana osłona chłodnicy, podniesiona linia maski, układ świateł do jazdy dziennej LED w kształcie litery C – wszystko wyraża twardy charakter i służy skutecznemu wspieraniu klienta w codziennej aktywności zawodowej.

Renault Master stawia na praktyczne rozwiązania. Tylne drzwi z możliwością otwarcia do 270° oraz bardzo niski próg załadunku zapewniają lepszy dostęp do ładowni i ułatwiają umiejscowienie nieporęcznych przedmiotów. Uchwyty mocujące (do 12 sztuk, w zależności od wersji) zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa ładunku podczas jazdy. Ergonomiczne uchwyty, umieszczone po bokach drzwi bocznych i tylnych, ułatwiają wchodzenie do części ładunkowej i wychodzenie z niej. Szerokie otwory bocznych i tylnych drzwi oraz optymalna pojemność przestrzeni ładunkowej (do 22 m3 w zależności od wersji) ułatwiają kierowcy wykonywanie codziennej pracy.

Profesjonaliści nie zważają na warunki pogodowe – pracują codziennie: w upale, deszczu czy na mrozie. Kabina pasażerska Renault Master ma za zadanie zapewnić im maksymalny komfort i stworzyć warunki takie jak w biurze. W nowej desce rozdzielczej znajduje się wiele praktycznych schowków, w tym szuflada o pojemności 10,5 l, oraz wysuwany stolik Easy Life. Wystarczy wcisnąć jednym palcem, by go wysunąć i zamienić miejsce pasażera w wygodne miejsce do pracy lub do jedzenia. W samym centrum tego mobilnego biura znalazło się miejsce na laptop lub notebook, dzięki czemu kierowca może szybko aktualizować dane przerwie między wezwaniami serwisowymi. Bezprzewodowa ładowarka indukcyjna umożliwia wygodne ładowanie smartfona podczas jazdy

Written by Magdalena Trusińska