Nowe logo KIA jest symbolem nowej wizji marki oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis.
– Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji – powiedział Ho Sung Song, Prezes i Dyrektor Generalny Kia. –Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży – dodał.
Nowe logo zostało zaprezentowane podczas rekordowego pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu, który zapoczątkował nową erę marki Kia. Przy okazji został ustanowiony nowy rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”. Pokaz można zobaczyć na oficjalnym kanale marki Kia na YouTubie: https://youtu.be/s61_IsjqLzc.
Nowy cel marki oraz strategia zostaną zaprezentowane 15 stycznia
Za nowym mottem KIA –„Movement that inspires” – ma podążać nowa strategia oraz cel i filozofia marki. Poznamy je podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „New Kia Brand Showcase”, które odbędzie się 15 stycznia, o godzinie 1:00 w nocy czasu europejskiego. Wydarzenie będzie można także obejrzeć na oficjalnym kanale marki Kia na YouTubie.
Wprowadzenie nowego logo wynika z długoterminowej strategii biznesowej „Plan S” (gdzie „S” jest skrótem od słowa Shift, oznaczającego zmianę w wolnym tłumaczeniu), zaprezentowanej w 2020 roku. Wynika z niej, między innymi, że Kia ma ambicję być jednym z liderów branży motoryzacyjnej na świecie. Aby to osiągnąć, marka koncentruje się na popularyzacji samochodów elektrycznych oraz na wprowadzeniu szerokiej gamy usług związanych z mobilnością. Kia zamierza dostosować swoje pojazdy i usługi do potrzeb nawet małych grup klientów, a także do specyfiki poszczególnych regionów.
źródło: KIA