Nowe logo KIA zawiera elementy „symetrii”, „rytmu” i „wznoszące linie”, symbolizujące rozwój marki z myślą o klientach. Dodatkowo KIA wprowadza nowe motto – brzmi ono: „Movement that inspires”. Z tej okazji marka ustanowiła rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, które jednocześnie odpalą fajerwerki”, podczas prezentacji nowości.
Kia prezentuje nowe logo oraz motto

 

Nowe logo KIA jest symbolem nowej wizji marki oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis.

– Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji – powiedział Ho Sung Song, Prezes i Dyrektor Generalny Kia. –Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży – dodał.

Nowe logo zostało zaprezentowane podczas rekordowego pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu, który zapoczątkował nową erę marki Kia. Przy okazji został ustanowiony nowy rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”. Pokaz można zobaczyć na oficjalnym kanale marki Kia na YouTubie: https://youtu.be/s61_IsjqLzc.

Nowy cel marki oraz strategia zostaną zaprezentowane 15 stycznia

Za nowym mottem KIA –„Movement that inspires” – ma podążać nowa strategia oraz cel i filozofia marki. Poznamy je podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „New Kia Brand Showcase”, które odbędzie się 15 stycznia, o godzinie 1:00 w nocy czasu europejskiego. Wydarzenie będzie można także obejrzeć na oficjalnym kanale marki Kia na YouTubie.

Wprowadzenie nowego logo wynika z długoterminowej strategii biznesowej „Plan S” (gdzie „S” jest skrótem od słowa Shift, oznaczającego zmianę w wolnym tłumaczeniu),  zaprezentowanej w 2020 roku. Wynika z niej, między innymi, że Kia ma ambicję być jednym z liderów branży motoryzacyjnej na świecie. Aby to osiągnąć, marka koncentruje się na popularyzacji samochodów elektrycznych oraz na wprowadzeniu szerokiej gamy usług związanych z mobilnością. Kia zamierza dostosować swoje pojazdy i usługi do potrzeb nawet małych grup klientów, a także do specyfiki poszczególnych regionów.

 źródło: KIA

Written by Magdalena Trusińska