Włoski styl w motoryzacji jest chyba najbardziej rozpoznawalny. Dużo ozdobników, mieszanka form i kolorów. Niejeden powie – miszmasz. Ale włoska marka ma swoich wiernych fanów, a wręcz miłośników. Cenią oni sobie wygodę i komfort podróżowania, styl i design, a także niepowtarzalność. Taka właśnie jest Lancia Delta. Charakterystyczna, modna, szybka i legendarna.

Lancia Delta Momodesign 190 KM

lancia-delta-przodDelta jest przede wszystkim bardzo ładnym autem. Projektanci precyzyjnie poprowadzili ostre linie nadwozia i wkomponowali w nie kanciasty wlot powietrza i ostro zachodzące na maskę reflektory. Elementami wyróżniającymi Lancię Delta MOMODESIGN są zwłaszcza listwy progowe i zderzaki w kolorze nadwozia, oksydowane reflektory wykończone ciemnym chromem, 18-calowe aluminiowe felgami, podwójną, chromowana końcówka wydechu, a także lśniąca, przyciemniana tylna klapa. Tył zdobią charakterystyczne dla Delty reflektory, stanowiące płynne zakończenie linii bocznych.Elegancki i bogaty styl góruje także wewnątrz auta – czarna, błyszcząca konsola środkowa, elementy z ciemnego chromu, skóra na kierownicy i fotelach. Zlokalizowanie wszystkich funkcji będzie wymagało od kierowcy nieco więcej uwagi, ale za to komfort jazdy sprawi, że w Delcie będzie się chciało spędzać każdą chwilę.

lancia-delta-tylJak na włoską markę przystało, projektanci postawili na wygodę. Fotele są duże i bardzo ergonomiczne. Nie zapomnieli też o pasażerach z tyłu – siedzisko kanapy i oparcia jest regulowane. Najwięcej przyjemności dostarczy nam prowadzenie. Testowana Delta miała pod maską 190-konny silnik wysokoprężny, który rozpędzał auto do setki w 7,9 sekund. Czuć moc i sportowe zacięcie auta – swobodnie możemy wykonywać manewry, przyspieszać w nagłych przypadkach i pościgać się na autostradzie, niemieckiej.Co ciekawe, zapominając o ekonomicznej jeździe, nie trzeba się martwić o bankructwo na stacji benzynowej. Delta spala średnio ok. 7 litrów/100 km. Dla chcącego jednak nic trudnego i przy spokojnej jeździe spalanie spadnie w okolice 6 l/100 km.

lancia-delta-kokpitPlusem dla Delty jest pojemność bagażnika – wyjściowo pomieścimy 380 litrów, a po złożeniu tylnych siedzeń nawet 1190 litrów.

lancia-delta-wnetrzeIle nas będzie kosztować ta włoska przyjemność? Deltę MOMODESIGN kupimy za 93 190 zł. W niższej klasie średniej tańszych konkurentów nie brakuje, ale czego się nie robi z miłości, zwłaszcza do pięknej Włoszki?

Written by Magdalena Trusińska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.