Polscy olimpijczycy inspirują do walki o marzenia, dzieląc się osobistymi przeżyciami w ramach kampanii „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”.

W siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie Bridgestone, producent opon i wyrobów z gumy, zainaugurował nową kampanię „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”. Podczas konferencji prasowej drużynowy mistrz świata w skokach narciarskich, Maciej Kot oraz finalistka olimpijskiego biegu na 800 metrów, Joanna Jóźwik opowiedzieli o tym, jak pokonali przeciwności losu, aby zrealizować swoje marzenia.

Obydwoje są ambasadorami kampanii „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, której celem jest motywowanie ludzi w każdym wieku, o różnych zdolnościach i pasjach, aby mimo przeciwności napotykanych na drodze, podążali za swoimi marzeniami.

Maciej Kot, który już wkrótce będzie miał szansę reprezentować Polskę na zimowych igrzyskach olimpijskich w Pjongczangu, przyznał, że w przeszłości, kiedy starał się wrócić do wysokiej formy, zmagał się z brakiem pewności siebie i wiary we własne umiejętności.

– Kiedy dowiedziałem się, że nie zostałem powołany do reprezentacji Polski jadącej na mistrzostwa świata, miałem naprawdę czarne myśli, rozważałem nawet zakończenie sportowej kariery. Byłem w bardzo kiepskim stanie psychicznym. Wiedziałem, że muszę zmienić nastawienie, aby osiągnąć swoje cele. Kosztowało mnie to bardzo dużo wysiłku. Teraz już wiem, że z odpowiednim podejściem mogę pokonać każdą przeszkodę i zrealizować marzenie o olimpijskim medalu – powiedział Maciej Kot.

Joanna Jóźwik od dziecka marzyła o zdobyciu medalu na igrzyskach olimpijskich. W tym celu przeprowadziła się z rodzinnej miejscowości na Podkarpaciu do Warszawy. Była to dla niej bardzo trudna decyzja, ale w stolicy mogła liczyć na o wiele lepsze warunki do treningów. Sukces przyszedł w 2014 roku. Zdobyła brązowy medal mistrzostw Europy i awansowała do finałowego biegu mistrzostw świata. Pomimo wielu kontuzji nie zgasł jej duch walki, który pomógł odbudować formę w idealnym momencie – na igrzyska olimpijskie w Rio w 2016 roku. Właśnie tam pobiła swój rekord życiowy i zajęła bardzo dobre piąte miejsce w finale na 800 metrów.

– Nie zawsze było mi łatwo. Musiałam stawić czoła wielu wyzwaniom, ale zawsze wierzyłam w siebie. Dalej będę ciężko pracować, żeby spełnić swoje sportowe marzenia, bez względu na wszystko
– skomentowała swoją historię Joanna Jóźwik.

Kampania „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko” będzie trwała przez cały rok olimpijski. Cele akcji są zbieżne z misją firmy Bridgestone, jaką jest zapewnianie wszystkim jej klientom bezpieczeństwa i pewności na drodze, niezależnie od tego, jak wymagająca jest ich podróż.

Bridgestone będzie Globalnym Partnerem Olimpijskim przez kolejne siedem lat. Współpraca obejmie Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu w 2018 roku, Igrzyska Olimpijskie w Tokio w 2020 roku, Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie w 2022 roku oraz Igrzyska Olimpijskie w Paryżu w 2024 roku.

Łukasz Kwasiborski

Written by Magdalena Trusińska

3 komentarze

Wojak

Maciek jest dorosłym chłopcem, ma swój rozum i ojciec nie ma żadnego wpływu na jego karierę.

Reply
Fanka sportów zimowych

Zastanawiam się głęboko, czy ojciec Maćka nie ma wpływu na wyniki sportowe syna.
Znam wielu ojców czy obojga rodziców, którzy wywierają ogromną presję na swoje dzieci.
Zarówno dotyczy to osiągnięć w nauce czy sporcie. Taka presja niejednokrotnie ma negatywne skutki.

Maćku dasz radę, trzymaj się.

Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.