Po niespełna sześciu miesiącach od wprowadzenia na rynek nowego C3 sprzedano 100 000 egzemplarzy. Ten wynik czyni go bestsellerem marki Citroën. Zamówienia na C3 wzrosły w Europie o 70 proc. od początku roku.

– Atrakcyjność Nowego C3 potwierdzają wskaźnik pozyskania nowych klientów wynoszący 60 proc., zdobycie ponad 25 nagród prasy międzynarodowej, przewaga sprzedaży bogatych wersji wyposażenia, czy wreszcie średnia ocena 4,7 na 5 gwiazdek wydana przez klientów na portalu Citroën Advisor – informuje producent.

Wprowadzony do sprzedaży w listopadzie 2016 roku nowy C3 osiągnął sprzedaż 100 000 sztuk. W efekcie zamówienia na C3 w Europie wzrosły o 70 proc. w pierwszym kwartale tego roku, w porównaniu do pierwszego kwartału roku 2016.

Nowy C3 w liczbach:

  • 60 proc. klientów indywidualnych, którzy skorzystali z opcji oddania poprzedniego samochodu w rozliczeniu, zostało pozyskanych od innych marek (bilans samochodów przyjętych w rozliczeniu z 5 krajów europejskich,
  • prawie 50 proc. sprzedanych samochodów stanowi wersja z najbogatszym wyposażeniem (Shine)
  • ponad 60 proc. sprzedaży stanowią wersje z dwukolorowym nadwoziem
  • ponad 60 proc. sprzedanych samochodów jest wyposażonych w Airbump®
  • ponad 30 proc. sprzedanych samochodów z opcjonalnym wystrojem wnętrza,
  • Ponad 25 nagród przyznanych w całej Europie, jak nagroda BBC Top Gear – Best Cars (w kategorii „best urbanite”) w Wielkiej Brytanii, tytuł Samochodu Roku w Grecji, czy nagroda Red Dot design Award przyznana przez międzynarodowe jury.

źródło: Citroen

Written by Magdalena Trusińska